امیر حسن زاده
مدیر ارشد مارکتینگ تپسی
مسیر شغلی، مجموعهای از چالشها و فرصتهای یادگیری است؛
من از عکاسی خبری «نگاه چندبعدی» را یاد گرفتم؛
فعالیت در حوزه برند، «چگونگی خلق ارزش» را به من نشان داد؛
و از طریق مدیریت کمپینها، «انتقال درست پیام» را یاد گرفتم و پرفورمنس، مهارتهای تحلیلی مرا تقویت کرد.
و امروز هم تمرکز اصلی من در مارکتینگ، دستیابی به رشد پایدار و اثربخش است.
به باور من، مفهوم مرکزی مارکتینگ، «ایجاد ارزش» برای کاربر/مصرفکننده است.
در عصر حاضر، با پیشرفت هوش مصنوعی و کمرنگ شدن اهمیت مهارتهای سخت، تواناییهایی همچون درک چندبعدی مسائل، تفکر نقادانه و تصمیمگیری مؤثر، اهمیت بیشتری در موفقیت و رشد کسبوکار پیدا کردهاند؛ بنابراین، ضروری است که متخصصان مارکتینگ خود را برای این تحول آماده کنند.