حسن‌زاده
حسن‌زاده

امیر حسن زاده

مدیر ارشد مارکتینگ تپ‌سی

مسیر شغلی، مجموعه‌ای از چالش‌ها و فرصت‌های یادگیری است؛

من از عکاسی خبری «نگاه چندبعدی» را یاد گرفتم؛

فعالیت در حوزه برند، «چگونگی خلق ارزش» را به من نشان داد؛

و از طریق مدیریت کمپین‌ها، «انتقال درست پیام» را یاد گرفتم و پرفورمنس، مهارت‌های تحلیلی مرا تقویت کرد.

و امروز هم تمرکز اصلی من در مارکتینگ، دستیابی به رشد پایدار و اثربخش است.

به باور من، مفهوم مرکزی مارکتینگ، «ایجاد ارزش» برای کاربر/مصرف‌کننده است.

در عصر حاضر، با پیشرفت هوش مصنوعی و کم‌رنگ شدن اهمیت مهارت‌های سخت، توانایی‌هایی همچون درک چندبعدی مسائل، تفکر نقادانه و تصمیم‌گیری مؤثر، اهمیت بیشتری در موفقیت و رشد کسب‌وکار پیدا کرده‌اند؛ بنابراین، ضروری است که متخصصان مارکتینگ خود را برای این تحول آماده کنند.