بانوی دریا | روایت سفر رشد لیلا کیانی خالق ادویه‌‌های منحصر به‌فرد
روایت سفر رشد

بانوی دریا | روایت سفر رشد لیلا کیانی خالق ادویه‌‌های منحصر به‌فرد _ بخش دوم

این مطلب بخش دوم از گفت‌وگو با لیلا کیانی، کارآفرین اجتماعی و بنیان‌گذار کسب‌وکار بانوی دریا است. کسب‌وکار بانوی دریا، کارگاه تولید ادویه و گیاهان دارویی است که بستر کارآفرینی برای بسیازی از خانم‌ها در سراسر کسور را فراهم کرده. بخش اول این مطلب را اینجا مطالعه کنید.  سوال: از

اطلاعات بیشتر
بانوی دریا | روایت سفر رشد لیلا کیانی خالق ادویه‌‌های منحصر به‌فرد
روایت سفر رشد

بانوی دریا | روایت سفر رشد لیلا کیانی خالق ادویه‌‌های منحصر به‌فرد _ بخش اول

بانوی دریا نام کسب‌وکاری کوچک در حوزه تولید ادویه و گیاهان دارویی است. بنیان‌گذار این کسب‌وکار لیلا کیانی است که در گفت‌وگویی با کمپ جنوب، مسیر سفر رشد خود را روایت کرده‌اند. لیلا کیانی متاهل، دارای سه فرزند و لیسانس علوم تربیتی دانشگاه شیراز است. وی از این می‌گوید که

اطلاعات بیشتر
مسیر شغلی در عصر هوش مصنوعی
مهارت‌های آینده

مسیرهای شغلی و فرصت‌های نوین در عصر هوش مصنوعی | بهزاد طبیبیان متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در آمازون

این مطلب خلاصه و گزارشی از کارگاه نیم ساعته بهزاد طبیبیان در آورده‌گاه شیراز است. بهزاد طبیبیان متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در شرکت آمازون است که در این کارگاه نه تنها از مسیر شغلی خود و  فرصت‌های نوین عصر هوش مصنوعی گفت، بلکه توصیه‌هایی برای علاقمندان به یادگیری

اطلاعات بیشتر
نحوه ساخت رابطه کاری خوب
مهارت‌های آینده

چطور رابطه کاری خوب بسازیم؟ کارگاه روابط عمومی سارا راد مدیر ارشد روابط عمومی ابر دراک

این مطلب از دل کارگاه سارا راد مدیر ارشد روابط عمومی و هم‌بنیان‌گذار ابر دراک، تهیه شده. کارگاهی دو ساعته در آورده‌گاه شیراز، که در آن روش ساخت رابطه کاری پایدار و سالم را توضیح می‌دهد. وی از مسیر خود تا رسیدن به جایگاه شغلی مدیر ارشد روابط عمومی ابر

اطلاعات بیشتر
مدرن سازی کسب و کار سنتی
تحول بنیان‌گذار

چگونه می‌توان با ذهن آینده‌نگر از یک کسب‌وکار سنتی، برندی مدرن ساخت؟ مدرن سازی کسب و کار سنتی

کسب‌وکار سنتی، برخلاف تصور رایج، الزاماً معادل کهنگی یا ضعف نیست. در واقع بسیاری از موفق‌ترین برندهای حال حاضر دنیا، از دل کسب‌وکارهای خانوادگی، محلی و سنتی پدید آمده‌اند. مدرن سازی کسب و کار سنتی، نه انکار گذشته، بلکه بازآفرینی آن با نگاه به آینده بوده است. مقاله پیش‌رو تلاشی

اطلاعات بیشتر
یادگیری مهم‌ترین مزیت رقابتی
تحول بنیان‌گذار

چرا یادگیری مهم‌ترین مزیت رقابتی بنیان‌گذاران امروزی است؟

در جهانی که با سرعتی بی‌سابقه در حال تغییر است، یادگیری دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه ضرورتی حیاتی برای بقا و رشد هر کسب‌وکار است. بنیان‌گذارانی که در گذشته با تکیه بر تجربه، روابط سنتی و تلاش مداوم توانسته‌اند کسب‌وکاری پایدار بنا کنند، امروز با چالشی جدی مواجه‌اند: آیا می‌توان

اطلاعات بیشتر