احمد واحدی
مدیر سابق روابط عمومی و برند فناپ
طی بیش از ۲۲ سال فعالیت حرفهای در حوزههای محتوا، برند و روابط عمومی، تجربههایی کسب کردهام که انتقالشان به نسل جدید متخصصان این حوزه، که در ابتدای مسیر حرفهای خود قرار دارند، میتواند راهگشا باشد. تجربهها، بنیانِ دانش هستند و من تلاش کردهام این تجربیات را به دانشی بومی و متناسب با فضای ارتباطات در ایران تبدیل کنم.
هدف من، انتقال این دانش به متخصصان جوانی است که از نقش حیاتی ارتباطات در رشد و پیشرفت کسبوکارها آگاه هستند و میخواهند در این مسیر گام بردارند.